I photoshop gjorde jeg mye av det samme på alle bildene, og
all redigeringen var for å få eplene mer tydelige, ved å redigere fargene. Jeg har
prøvd å velge enkle skrifttyper for å gjøre det lett å lese. På noen av bildene
har jeg valgt skrifter med litt detaljer for å gjøre det mer spennende, men jeg
har fortsatt prøvd å holde et enkelt. Alle valgene og all redigeringen jeg har
gjort er for å prøve å få best mulig kommunikasjon om produktet.
Her hadde jeg først brun tekst, men for å gjøre det mer
spennende bytta jeg den ut med rød. Jeg prøvde å finne en rødfarge som passa
bra med fargene i bildet.
Her var jeg litt i tvil om hvor teksten
skulle plasseres, men jeg fant ut at dette var plasseringen som fikk mest
oppmerksomhet til bildet. Jeg er litt usikker på om den svarte ramma egentlig
passer helt inn her.
I denne oppgaven har jeg lært veldig mye om hvordan
produkter skiller seg ut og får oppmerksomhet. Noen ganger ble jeg overrasket
over hvor lett bildene blir kjedelige, og måtte kanskje bruke sterkere farger
enn jeg hadde forventa. Jeg har også lært at det er veldig viktig at bildene er
tydelige. Jeg veldig fornøyd med innsatsen og hva jeg har lært i denne
oppgaven. Jeg begynte å jobbe med bildene tidlig, så jeg har hatt god tid til å
forbedre etikettene. Dette var en veldig bra måte å jobbe på, for jeg fant ut
at det var lettere å se hva som kunne bli bedre hvis jeg kunne ta det opp og se
på det igjen etter en stund.
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar